Θεσσαλονίκη
2310 501770
Γιαννιτσά
23820 83443
Πτολεμαϊδα
24630 24843
Η εταιρία

Ανακοινώσεις

ΕΝΑΡΞΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ- «ΕΠΙΤΑΓΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΑΠΟ 18 ΕΩΣ 24 ΕΤΩΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ»

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

educationΤο πρόγραμμα κατάρτισης " ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ " με κωδικό 24312, που εντάσσεται στην πρόσκληση «ΕΠΙΤΑΓΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΑΠΟ 18 ΕΩΣ 24 ΕΤΩΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ», ξεκινάει την θεωρητική κατάρτιση την 2η Σεπτεμβρίου 2015 στο παράρτημα των Γιαννιτσών. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και είναι διάρκειας 120 ωρών.

 

Αναλυτικά το ωρολόγιο πρόγραμμα έχει ως εξής:

ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Η/Υ (28 ΩΡΕΣ)
• Εισαγωγή στους Η/Υ: Τεχνολογικά χαρακτηριστικά Η/Υ, Υλικό – Λογισμικό, Βασικά αποθηκευτικά μέσα, Περιφερειακές μονάδες, Μονάδες εισόδου εξόδου
• Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας των windows
• Εισαγωγή στον επεξεργαστή κειμένου Word: Δημιουργία αρχείων κειμένου, Διαμόρφωση σελίδας, Εισαγωγή κειμένου, Επεξεργασία κειμένου, Μορφοποίηση κειμένου, Εισαγωγή – Επεξεργασία αντικειμένων, Εισαγωγή – Επεξεργασία κεφαλίδων, υποσέλιδων, Εισαγωγή – επεξεργασία πινάκων, Εισαγωγή αριθμών σελίδων, Εκτύπωση αρχείων κειμένου
• Υπηρεσίες του Internet: Τρόποι σύνδεσης Internet –Υλικό – Λογισμικό, Προγράμματα πλοήγησης, Μηχανές αναζήτησης, Η αναζήτηση πληροφοριών στο internet, Χρήσιμες διευθύνσεις, Αποθήκευση δεδομένων, Προστασία από ιούς, Νόμος προστασίας προσωπικών δεδομένων
• Οι βασικές λειτουργίες του Outlook Express: Εισαγωγή στην ηλεκτρονική αλληλογραφία, Προσθήκη λογαριασμού, Δημιουργία- αποστολή – λήψη μηνύματος, Κοινοποίηση – Ιδιαίτερη κοινοποίηση μηνύματος, Προώθηση μηνύματος, Επισύναψη αρχείων, Οργάνωση – Εύρεση μηνυμάτων, Βιβλίο Διευθύνσεων, Εκτύπωση μηνύματος.
• Βασικές Λειτουργίες & Περιβάλλον Εφαρμογής Υπολογιστικών Φύλλων (Excel): διαχείριση βιβλίων εργασίας, διαχείριση φύλλων εργασίας, Το περιβάλλον εργασίας της εφαρμογής, Επεξεργασία δεδομένων, Εισαγωγή και επεξεργασία δεδομένων στο φύλλο εργασίας, διαχείριση Κελιών
Μορφοποίηση δεδομένων, Τύποι και συναρτήσεις, Γραφήματα

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (18 ΩΡΕΣ)

• Η έννοια της επιχείρησης
• Οι λειτουργίες της επιχείρησης και οι επιδιώξεις
• Η έννοια της οργάνωσης και της διοίκησης
• Γνώσεις, ικανότητες και χαρακτηριστικά διοικητικών στελεχών
• Οργάνωση και διοίκηση
• Παράγοντες αποτελεσματικότητας μιας επιχειρησιακής οργάνωσης
• Μοντέλα και χαρακτηριστικά των οργανωτικών δομών
• Λειτουργική και δομική διάσταση της διοίκησης επιχειρήσεων
• Διαχείριση προσωπικού
• Προγραμματισμός δραστηριοτήτων
• Διαχείριση χρόνου και εργασίας
• Οργάνωση & Διαχείριση Αλληλογραφίας και Δημοσίων Εγγράφων
• Αρχεία και Αρχειοθέτηση

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ (18 ΩΡΕΣ)

• Καταναλωτική συμπεριφορά
o Λήψη απόφασης καταναλωτή/ αγοραστή
o Παράγοντες επηρεασμού των καταναλωτών
o Διαδικασία λήψης απόφασης του αγοραστή
o Διαδικασία αγοράς βιομηχανικών αγοραστών
o Ο ρόλος και η δραστηριότητα του πωλητή
• Προσέγγιση υποψηφίου πελάτη
o Διερεύνηση αναγκών του πελάτη
o Διαδικασία προσέγγισης
o Σχεδιασμός πλάνου διαδικασίας πώλησης
o Επίσκεψη στον πελάτη και παρουσίαση
o Εξακρίβωση αναγκών υποψηφίου πελάτη
o Επίδειξη προϊόντος
o Διαπραγμάτευση με τον πελάτη (Τι είναι Διαπραγμάτευση;)
o Αντιμετώπιση αντιρρήσεων. (Αποτελεσματικός χειρισμός αντιρρήσεων, τεχνικές άρσης αντιρρήσεων)
• Η Προσωπική Πώληση
o Τι είναι η προσωπική πώληση
o Ο ρόλος της επικοινωνίας στην προσωπική πώληση
o Δημιουργικότητα και καινοτομία στη σύγχρονη πώληση
o Η γλώσσα του σώματος
o Τα εμπόδια στην επικοινωνία πελάτη-πωλητή
o Συναλλακτική ανάλυση και εφαρμογή στις πωλήσεις
o Ενεργητική-Παθητική Ακρόαση
o Η δύναμη της ακοής στις πωλήσεις
o Κλείσιμο συμφωνίας

ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (16 ΩΡΕΣ)
• Εξυπηρέτηση Πελατών
o Ορισμός
o Η δημιουργία συνείδησης εξυπηρέτησης
• Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών
o Ορισμός
o Η διαμόρφωση φιλοσοφίας ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών
o Δημιουργία κλίματος ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών
o Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της ποιοτικής εξυπηρέτησης
o βασικοί στόχοι της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών
o Οι απαραίτητοι παράγοντες για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου προγράμματος ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών
o αναγκαίοι όροι της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ (10 ΩΡΕΣ)
o Έλεγχος ποιότητας και ασφάλειας
o Πρότυπα ISO22000:2005 και ISO9001:2008.
o Ολοκληρωμένα συστήματα διαχείρισης
o Καινοτομία και Σχεδιασμός σε προϊόντα και υπηρεσίες
o Ο ρόλος της καινοτομίας στην ανάπτυξη και στην ευημερία μιας επιχείρησης

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (TIME MANAGEMENT)- ΟΜΑΔΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (TEAM WORK) (18 ΩΡΕΣ)

o Διαχείριση χρόνου
o Ιεράρχηση δραστηριοτήτων
o Ημερήσιος και εβδομαδιαίος προγραμματισμός
o Εργαλεία διαχείρισης προσωπικού και επαγγελματικού χρόνου
o Τρόποι αντιμετώπισης απρόσμενων εμποδίων στον προγραμματισμό
o Η διάκριση μεταξύ του «σημαντικού» και του «επείγοντος»
o Η «γλώσσα» του σημαντικού και πως χρησιμοποιείται
o Ιεράρχηση αναγκών και προτεραιοτήτων στην επαγγελματική προοπτική
o Ομαδική εργασία: Τα οφέλη για την επιχείρηση και για τα άτομα
o Η αποτελεσματικότητα σε σχέση με την ατομική λειτουργία
o Οι συγκρούσεις, τα θετικά και αρνητικά και οι τρόποι αντιμετώπισης
o Οι διαφορετικοί ρόλοι που αναπτύσσονται μέσα στην ομάδα

ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (4 ΩΡΕΣ)
• Υγεία και Ασφάλεια της εργασίας
• Παρουσιάζονται οι βασικοί κανόνες υγιεινής και ασφάλειας της εργασίας με έμφαση στην τήρηση των συστημάτων ασφαλείας και στην πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών. Παρουσιάζονται επίσης το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και οι γενικές και ειδικές υποχρεώσεις εργοδοτών που απορρέουν απ' αυτό, καθώς και ο ρόλος και τα καθήκοντα των τεχνικών ασφαλείας και γιατρών εργασίας.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ (4 ΩΡΕΣ)
• Εισαγωγή στο εργατικό δίκαιο.
• Συμβάσεις εργασίας - Προσλήψεις μισθωτών.
• Χρονικά όρια εργασίας - Μερική απασχόληση.
• Αποδοχές εργαζομένων- Παροχή οικογενειακών επιδομάτων - Αργίες – Εορτές, Δώρο εορτών Πάσχα και Χριστουγέννων, Άδεια και επίδομα αδείας,
• Επιδότηση λόγω ανεργίας.

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (4 ΩΡΕΣ)
• Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος, βασικά στοιχεία.
• Προσομοίωση Συνέντευξης με εργοδότες, τρόποι εξεύρεσης εργασίας.
• Χρήση των υπηρεσιών και των προγραμμάτων του ΟΑΕΔ.
• Ανάπτυξη προσωπικής στρατηγικής
• Βασικές αρχές στο ξεκίνημα αυτοαπασχόλησης

Η πρακτική άσκηση των καταρτιζομένων θα ξεκινήσει στις 1/10/2015 και θα χωριστεί σε 2 φάσεις:
Α' Φάση: Ομαλή ένταξη και ενσωμάτωση του καταρτιζόμενου στο εργασιακό περιβάλλον της επιχείρησης
Β' Φάση: Δεξιότητες που συνδέονται με τις προδιαγραφές της θέσης πρακτικής

Επικοινωνία

Επικοινωνήστε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία
Θεσσαλονίκη
: 2310501770
Γιαννιτσά     : 2382083443
Πτολεμαίδα   : 2463024843

Εγγραφή στο Newsletter

Please enable the javascript to submit this form

Follow us on social

Search